domingo, 1 de marzo de 2020

Un viatge pel sistema digestiu

En la sessió de hui, el meu grup i jo hem exposat la nostra miniquest. Aquesta tractava sobre l'aparell digestiu i consistia a respondre una preguntes sobre les fases de l'aparell per a aconseguir eixir del cos.

El nostre objectiu era donar un tema amb molts contiguts conceptuals com es aquest, d'una manera més dinàmica i divertida i per aixó vam crear la següen història:
  Els xiquets s'avien convertit en galetes i el monstre de les galetes se'ls havia menjat, axí que , per aconseguir sortir del cos havien de superar divereses preguntes sobre l'aparell digestiu.


D'aquesta manera, l'alumnat té un objectiu, i està aprenent amb una finalitat, no només esta llegint el contigut d'un manual.


Per a crear aquesta activitat hem fet servir la plataforma Genially, la qual serveix per a crear qualsevol cosa, es prou interessant!!

També voliem que el nostre alumnat puguera accedir a l'activitat desde casa i  que pugueren treballar el tema no sols a l'aula sinò en qualsevol lloc. 

MiniQuest, MiniQuest, MiniQuest....

Hui han exposat diversos grups la miniquest, i voldria dir que tant l'una com l'altra han sigut prou enriquidores, Encara que la que més m'ha agradat ha sigut la miniquest que s'ha basat en un sacape room, ja que  el fet d'alçar a tota la classe i buscar còdis QR ha aconseguit
que siga molt interactiva i dinànimca.

 Malgrat això, cal dir que l'exposició on cada alumne havia de completar la seua tasca  per a a aconseguir obrir el tresor em va pareixer  una metodologia molt efectiva, ja que fomentava el treball cooperatiu i no la competició.