Hui han exposat diversos grups la miniquest, i voldria dir que tant l'una com l'altra han sigut prou enriquidores, Encara que la que més m'ha agradat ha sigut la miniquest que s'ha basat en un sacape room, ja que el fet d'alçar a tota la classe i buscar còdis QR ha aconseguit
que siga molt interactiva i dinànimca.
Malgrat això, cal dir que l'exposició on cada alumne havia de completar la seua tasca per a a aconseguir obrir el tresor em va pareixer una metodologia molt efectiva, ja que fomentava el treball cooperatiu i no la competició.

No hay comentarios.:
Publicar un comentario