En la sessió de hui, el meu grup i jo hem exposat la nostra miniquest. Aquesta tractava sobre l'aparell digestiu i consistia a respondre una preguntes sobre les fases de l'aparell per a aconseguir eixir del cos.
El nostre objectiu era donar un tema amb molts contiguts conceptuals com es aquest, d'una manera més dinàmica i divertida i per aixó vam crear la següen història:
Els xiquets s'avien convertit en galetes i el monstre de les galetes se'ls havia menjat, axí que , per aconseguir sortir del cos havien de superar divereses preguntes sobre l'aparell digestiu.
D'aquesta manera, l'alumnat té un objectiu, i està aprenent amb una finalitat, no només esta llegint el contigut d'un manual.
Per a crear aquesta activitat hem fet servir la plataforma Genially, la qual serveix per a crear qualsevol cosa, es prou interessant!!
També voliem que el nostre alumnat puguera accedir a l'activitat desde casa i que pugueren treballar el tema no sols a l'aula sinò en qualsevol lloc.

No hay comentarios.:
Publicar un comentario