domingo, 12 de abril de 2020

Viatje per Espanya

La classe de hui ha començat amb la presentació del tema de teoria " Les xarxes socials i les seues families". Al meu parer la presentaicó ha sigut prou amena, aspecte que cal destacar, ja que els temes a exposar són una mica densos i aconseguir que l'exposició no es faça pesada es un assoliment!!
A més, han fet ús de la xara social "Instagram" per a explicar-nos com es poden utilitzar aquestes xarxes a l'ambit educatiu, la qual ha funcionat molt bé perquè es una xarxa que coneixem tots.

Després de la presentació del tema, hem segut amb les exposicions de la Miniquest, i m'agradaria cometar una que m'ha agrat en especial.

En aquesta es tracteven contiguts sobre ciencies socials, i per a treballar-los, el grup ha creat un video amb ells mateixos interpretant un rol sobre uns personatges que han de trobar la petxina del camí de Santiago que ha sigut furtada. Per aconsegui-ho han d'anar super les diferents proves que van  apareixent.

 Les preguntes les van crear amb " educaplay" un recurs molt útil per  produir preguntes de diferents formes i mètodes.

Em va parèixer una Miniquest molt treballada i completa!!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario