lunes, 24 de febrero de 2020

Una exposició per racons...

Hui han fet la primera exposició del temari, la qual  tractava sobre la wiki, el blog i la webquest.

Des del meu punt de visa, han exposat d'una manera diferente i molt interessant, ja que en comptes de fer la presentació fent ús del power point, han utilitzat una metodologia per racons on  han separat a la classe en 3 grups y cadascun se n'ha anat  amb un membre del grup. Cada memebre s'ha preparat la seua presentació en una cartolina, aspecte que cal descatar, ja que han explicat un tema sobre les tecnologies de manera analógica, però que ha donat molt bon resultat. Daquesta manera, van aconseguir que tots estigueren atents i interessats pel que contaven.


A més, voldria destacar que l'ensenyament de l'ús daquestes ferramentes es molt útil hui en dia, ja que és inevitables que en un futur ens facen servir tot tipus de recursos digitals i hem de saber utilitzar-los correctament.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario