Hui el meu grup ha expossat el tema de teoria, que corresponia al tema 17 del llibre. Al meu parer el tema era prou dens i per això hem intentar fer-lo de la manera més dinàmica possible amb videos i activitats. Esperem haver-lo conseguit!!!
Tot i axí, la classe ha sigut diferent, només erem unes 10 persones a classe, ja que a partir de hui les classes presencials acaben i comecem a fer-les via online.
Encara m'enrecorde com fa uns dies parlava en el meu pare veient les noticiesdd'Italia i deiem " arribarem fins al punt de tancar-ho tot, ací a Espanya?" Doncs, es veu que sí. Aquest es un tema molt delicat i extrany per a tots , doncs només volia dir que espere que tot passe ràpid.
El meu grup i jo continuarem fent les pràctiques a distància i fent el treball colaborativament,

No hay comentarios.:
Publicar un comentario