La sessió de hui ha consistit a exposar els murals que havia preparat cada grup. D'aquesta manera hem pogut veure més idees que ens poden ajudar en un futur, ja que cada grup ha explicat un contigut diferent i d'una manera alternativa.
Tots els murals estaven molt bé desenvolupats, pero el més interessant ,en la meua opinió, ha sigut el de " Les emocions"., Aquest proposava diferents formes de treballar els sentiments amb els alumnes i de com gestionar les emocions, un aspecte que em pareix tant important com saber sumar.
Malgrat això, al curriculum moltes voltes s'oblida de donar aquests aspesctes amb els xiquets i per això els mestres hem de prendre la iniciativa i començar treballar-les!!
No hay comentarios.:
Publicar un comentario