"La tecnologia en les aules hauria de ser com l'oxigen, necessària, invisible i ubiqua " Adam Bellow
domingo, 23 de febrero de 2020
Primer dia de classe
Hui ha sigut el primer dia de l'assignatura d'aules digitals ,en la qual, el professor ens ha fet una introducció sobre el contigut que donarem a l'assignatura i com s'avualuarà. A més, hem fet els grups de treball i el Jorge ( el professor) ens ha assignat els temes de teoria que haurem d'expossar en un futur.
Al meu parer, hui en dia les tecnologies estan integrades totalment al nostre dia dia, i poc a poc estan introduint-se a l'àmbit educatiu, per tant com a futurs docents tenim la responsabilitat de dominar-les en la medida del possible per a fer un bon ús d'elles a l´hora de donar classe.
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)

No hay comentarios.:
Publicar un comentario