Després de cada presentació haviem d'avaluar la composició, el contigut i l'exposició de cada grup. D'aquesta manera s'aconsegueix desenvolupar el nostre pensament crític i una aprenentatge recíproc.
El meu grup ha exposat el mural sobre l'espai. L'objectiu del nostre treball era demostrar que un contigut com és el sistema solar, es pot donar de manera lúdica i divertida. A més, pense que aquest tema té un gran interés per als xiquets, i això s'ha d'aprofitar. Per tant, de vegades s'han de deixar al costat els llibres tradicionals i fer ús d'una metodologia més activa.
També, amb el nostre mural buscaven un disseny cridaner per a captar l'atenció dels usuaris, la qual cosa, creec que es va aconseguir amb éxit.

No hay comentarios.:
Publicar un comentario