domingo, 17 de mayo de 2020

El software lliure a l'educació

El tema que s'ha exposat hui a sigut el corresponent al tema 15.

La presentació ha sigut creada amb l'aplicació Powton, que des del meu punt de vista estos mesos ens ha ajudat prou amb les assignatures, ja que moltes pràctiques les hem tingut que realitzar en format de vídeo. 

Quant a l’estructura i la forma de presentar el tema m'ha paregut molt clara, les diapositives son molt visuals, ja que utilitzen imatges que donen vida al text.  Cal destacar que el to de veu està ben aconseguit doncs té manté l'atenció des de el principi fins al final
 .

Per finalitzar m'agradaria dir; Enhorabona per el treball!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario