Les TIC en les aules

"La tecnologia en les aules hauria de ser com l'oxigen, necessària, invisible i ubiqua " Adam Bellow

Páginas

  • Página Principal
  • Pràctiques

domingo, 17 de mayo de 2020

Vaig trobar-me aquesta fotografia per itnernet, i em va fer reflexionar. Els professors, realment saben com introduir les TIC en les aules?
Publicadas por Luciarenas a la/s 9:45 a.m.
Enviar esto por correo electrónicoBlogThis!Compartir en XCompartir en FacebookCompartir en Pinterest

No hay comentarios.:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Página Principal
Suscribirse a: Comentarios de la entrada (Atom)

Us pot interessar:

  • Calendari de les pràctiques
  • Exposicions
  • WEB 2.0


Hora actual en
Alicante, España

Propietària del blog

Luciarenas
Ver mi perfil completo
"La tecnologia en les aules hauria de ser como l'oxigen, necessària, invisible i ubiqua "Adam Bellow


Archivo del Blog

  • ▼  2020 (23)
    • ▼  mayo (15)
      • Internet com a mitjà d'aprenentatge.
      • La família d'instruments.
      • BUNYOL, EL CARAGOL.
      • La PDI a l'educació.
      • Vaig trobar-me aquesta fotografia per itnernet, ...
      • Incompetència
      • El software lliure a l'educació
      • WEB 2.0
      • LES 3 ERRES.
      • La competencia digital dels estudiants.
      • Exposicions virtuals
      • Calendari de les pràctiques
      • Perduts per l'espai.
      • La classe virtual. Funcionarà?
      • L'ultima classe a l'aula.
    • ►  abril (1)
    • ►  marzo (2)
    • ►  febrero (4)
    • ►  enero (1)
Tema Etérea. Con tecnología de Blogger.