domingo, 17 de mayo de 2020

WEB 2.0

LES 4 ESTACIONS.

Aquesta activitat va dirigida a 5é de primària i es treballarà la competència digital, les habilitats orals del xiquets i la competència literària, a més de potenciar la creativitat.

Per a realitzar l'activitat, primerament es dividirà a la classe en 4 grups, i a cada grup se li assignarà una estació " primavera, hivern, estiu i tardor". A partir d'ací cada grup haurà d'escriure un poema sobre aquesta. 
A banda del poema, els alumnes també realitzaran un full de mà i un mosaic de lletres sobre el poema, ja que una vegada produït  es simularà a classe  un club de poesia, on cada grup recitarà el seu poema i faran propaganda d'aquest.

La professora valorà tan el poema com els dos documents i els aspectes que més tindrà en comte serà la creativitat dels xiquets i a l'hora de exposar-lo, la seua competència oral.
A més, després de cada presentació la resta d'alumnes també donarà la seua opinió sobre el poema amb la intenció de desenvolupar el pensament crític dels alumnes.

Els objectius d'aquesta activitat seran:
- Millorar la destresa oral dels xiquets.
- Potenciar la creativitat.
- Fer ús de les TIC
- Aprendre a escriure poesia
- Fomentar el pensament crític dels alumnes
- Millorar a l'hora de parlar el públic

.
Un exemple:

Fotografia estreta de: https://es.calameo.com/books/0020384113bcfb575da71

No hay comentarios.:

Publicar un comentario