Aquesta activitat va dirigida a 5é de primària i
es treballarà la competència digital, les habilitats orals del xiquets i la
competència literària, a més de potenciar la creativitat.
Per a realitzar l'activitat, primerament es
dividirà a la classe en 4 grups, i a cada grup se li assignarà una estació
" primavera, hivern, estiu i tardor". A partir d'ací cada grup haurà
d'escriure un poema sobre aquesta.
A banda del poema, els alumnes també realitzaran
un full de mà i un mosaic de lletres sobre el poema, ja que una vegada
produït es simularà a classe un club de poesia, on cada grup
recitarà el seu poema i faran propaganda d'aquest.
La professora valorà tan el poema com els dos
documents i els aspectes que més tindrà en comte serà la creativitat dels xiquets
i a l'hora de exposar-lo, la seua competència oral.
A més, després de cada presentació la resta
d'alumnes també donarà la seua opinió sobre el poema amb la intenció de desenvolupar
el pensament crític dels alumnes.
Els objectius d'aquesta activitat seran:
- Millorar la destresa oral dels xiquets.
- Potenciar la creativitat.
- Fer ús de les TIC
- Aprendre a escriure poesia
- Fomentar el pensament crític dels alumnes
- Millorar a l'hora de parlar el públic
.
Fotografia estreta de: https://es.calameo.com/books/0020384113bcfb575da71

No hay comentarios.:
Publicar un comentario