La classe de hui a consistit a explicar la següent pràctica que tractarà de
fer un relat digital amb un vídeo. Aquesta l'esmentaré més profundament
endavant. A més també s'han fet exposicions de les web quest.
Pel que fa les web Quest m'agradaria comentar dos que m'han paregut prou
interessant. La primera es sobre l'espai, però el que la fa especial es que han
fet una scape room que passa per tots els planetes i apareix una data sobre
cadascun. Me pareix una manera molt divertida i dinàmica per a donar els
continguts.
D'altra banda voldria esmentar la web quest dels pirates, ja que el disseny
en sí es molt cridaner i això fa que atragui als xiquets a treballar les
activitats.
En conclusió les dues són un bon treball i es nota l'esforç.
No hay comentarios.:
Publicar un comentario