domingo, 17 de mayo de 2020

Incompetència

Hui la classe ha sigut una mica distinta, ja que ens hem connectat a una videoconferència amb el professor.

Personalment, pense  que en aquesta assignatura no es del tot necessari fer-la per vídeo, doncs treballem i seguim la classe amb el blog del professor. En canvi, potser tinga un aspecte positiu, i es que a voltes les explicacions de les pràctiques no queden massa clares i d'aquesta manera podem preguntar-li els dubtes que ixen. 

De totes maneres, amb aquest tema m'agradaria fer una reflexió. Quan va començar l'estat d'alarma i van suspendre les classes molt professors van tindre la iniciativa de continuar amb les classe amb videoconferències, o amb el blog com es el cas d'aquesta. Malgrat això, altres professors pareix que s'han pres aquest temps com unes vacances. Personalment, opine que els professor haurien de posar-nos facilitats per a seguir les classes, ja que en moltes ocasions estem sent autodidactes, i en volta d'això, el que fan es el contrari.

Només volia comentar el tema perquè pense es molt important i que no se li dona importància que correspon.


No hay comentarios.:

Publicar un comentario