Hui la classe ha
sigut una mica distinta, ja que ens hem connectat a una videoconferència amb el
professor.
Personalment,
pense que en aquesta assignatura no es del tot necessari fer-la per
vídeo, doncs treballem i seguim la classe amb el blog del professor. En canvi,
potser tinga un aspecte positiu, i es que a voltes les explicacions de les
pràctiques no queden massa clares i d'aquesta manera podem preguntar-li els
dubtes que ixen.
De
totes maneres, amb aquest tema m'agradaria fer una reflexió. Quan va començar
l'estat d'alarma i van suspendre les classes molt professors van tindre la
iniciativa de continuar amb les classe amb videoconferències, o amb el blog com
es el cas d'aquesta. Malgrat això, altres professors pareix que s'han pres
aquest temps com unes vacances. Personalment, opine que els professor haurien
de posar-nos facilitats per a seguir les classes, ja que en moltes ocasions
estem sent autodidactes, i en volta d'això, el que fan es el contrari.
Només
volia comentar el tema perquè pense es molt important i que no se li dona
importància que correspon.
No hay comentarios.:
Publicar un comentario