L'última pràctica de l'assignatura va consistir a realitzar una seqüència
didàctica amb la pizarra digital.
EL meu grup y jo vam dissenyar unes activitats relacionades amb la música.
L'objectiu d'aquesta era ensenyar als xiquets les diferents famílies d’instruments.
El software em va parèixer molt senzill d'utilitzar, encara que tampoc vaig
utilitzar-lo en profunditat, pense que es pot aprendre ràpidament.
Personalment crec que aquest recurs pot ser s molt útil a l'aula, ja que es
poden produir activitats de tot tipus i a més, interactives. Hui en dia
se li dona molta importància al protagonisme de a l'alumne a classe, ja que han
d'intervindre la major part del temps, Doncs bé, aquest recurs té permet això,
donar-li llibertat a l'alumne a l'hora d’aprendre.
També cal destacar que l'ús de les TIC, motiven a l'alumne, ja que es
evident que prefereixen alçar-se de la cadira i fer una activitat tocant la
pantalla tàctil que omplint una fitxa.
Així doncs, anime a tots els futurs docent a fer ús d'aquestes ferramentes
a l'aula!!
Deixe per ací uns exemples de les activitats que vam dissenyar:
No hay comentarios.:
Publicar un comentario