domingo, 17 de mayo de 2020

La competencia digital dels estudiants.

Hui, l'equip 9 ha exposat el seu tema " la competència digital dels estudiants". 

Personalment, pense que han fet un excel·lent treball. EL vídeo era molt interactiu, ja que a mesura que explicaven el temari feien preguntes, aspecte que va captat la meua atenció des del primer moment. A més, cal comentar que el vídeo es molt visual, no hi ha quasi text i utilitzen moltes fotografies el que fa que siga cridaner i res pesat.

En conclusió, opine que pesar de les circumstàncies que estem vivint han sabut adaptar-se a la perfecció y ha aconseguit fer un molt bon treball. 



No hay comentarios.:

Publicar un comentario