Hui, l'equip 9 ha exposat el seu tema " la
competència digital dels estudiants".
En conclusió, opine que pesar de les circumstàncies que estem
vivint han sabut adaptar-se a la perfecció y ha aconseguit fer un molt bon
treball.
"La tecnologia en les aules hauria de ser com l'oxigen, necessària, invisible i ubiqua " Adam Bellow
No hay comentarios.:
Publicar un comentario