El grup 13 ha exposat hui el tema sobre la PDI a l'escola. Des del meu punt de vista han aconseguit fer
arribar el contingut del tema d'una manera clara i breu, aspecte que no es molt
fàcil i menys en les circumstàncies que estem vivint.
A
més, com es pot veure i he esmentat anteriorment amb l'aplicació Powton es
poden produir vídeos molt interessant ja que es poden combinar diferents
recursos dins d'aquesta.
M'agradaria
destacar la bona coordinació entre les diapositives i la veu, ja que apareixen
la majoria de voltes a l’uníson, per el que es pot veure el treball que hi ha
darrere. Altre aspecte a dir es l’ús de les fotografies, doncs fan el vídeo més
atractiu i cridaner a més que pense que la informació sempre s'interioritza
millor de manera visual que auditiva.
Malgrat
el bon treball, jo hauria posat la música de fons més baixa per a que s’escoltara
millor la veu.
No hay comentarios.:
Publicar un comentario