lunes, 18 de mayo de 2020

La PDI a l'educació.

El grup 13 ha exposat hui el tema sobre la PDI a l'escola. Des del meu punt de vista  han aconseguit fer arribar el contingut del tema d'una manera clara i breu, aspecte que no es molt fàcil i menys en les circumstàncies que estem vivint.

A més, com es pot veure i he esmentat anteriorment amb l'aplicació Powton es poden produir vídeos molt interessant ja que es poden combinar diferents recursos dins d'aquesta.

M'agradaria destacar la bona coordinació entre les diapositives i la veu, ja que apareixen la majoria de voltes a l’uníson, per el que es pot veure el treball que hi ha darrere. Altre aspecte a dir es l’ús de les fotografies, doncs fan el vídeo més atractiu i cridaner a més que pense que la informació sempre s'interioritza millor de manera visual que auditiva.

Malgrat el bon treball, jo hauria posat la música de fons més baixa per a que s’escoltara millor la veu.


No hay comentarios.:

Publicar un comentario