L'últim vídeo de teoria el va
realitzar el grup 14 i va tractar sobre l'ús d'internet a l'àmbit educatiu.
Respecte
al disseny del vídeo, opine que és molt visual i qee estèticament dona bon resultat. Malgrat això, potser l'extensió
del vídeo i la velocitat a la que parlem que a voltes és una mica lenta es
faça un poc pesat i coste mantindre l'atenció.
A
pesar d'això es nota que hi ha molt de treball darrere, i cal dir que adaptar
una exposició oral a un vídeo no es fàcil i més tenint un tema tan extens i
teòric.
No hay comentarios.:
Publicar un comentario