miércoles, 20 de mayo de 2020

Internet com a mitjà d'aprenentatge.


 L'últim vídeo de teoria el va realitzar el grup 14 i   va tractar sobre l'ús d'internet a l'àmbit educatiu.
Respecte al  disseny del vídeo, opine que és molt  visual i qee estèticament dona bon resultat.  Malgrat això, potser l'extensió del vídeo  i la velocitat a la que parlem que a voltes és una mica lenta es faça un poc pesat i coste mantindre l'atenció.

A pesar d'això es nota que hi ha molt de treball darrere, i cal dir que adaptar una exposició oral a un vídeo no es fàcil i més tenint un tema tan extens i teòric.


No hay comentarios.:

Publicar un comentario