Hui ha sigut el primer dia d'aquesta assigantura a distància i pense que no hi habrà cap problema a desevoulapar-la via online, ja que la teoria es pot expossar amb vídeos i les pràctiques les farem de manera digital.

L'eix de la classe serà el blog del professor on penjarà les pautes d
els següents treballs, les expossisions i les pràctiques fetes per nosaltres. D'aquesta manera l'assignatura no perd massa qualitat, doncs podem seguir les classe sense cap problema.
Els kahoots els farem a través de Uacloud, la plataforma de la universitat, que al meu parer no canvia practiment res, doncs es plasma el questionari de la mateixa manera.
Mes endavant escrirè la meua opinió sobre el nou sistema, però anticipe que creec que anirà molt bé.
No hay comentarios.:
Publicar un comentario