domingo, 17 de mayo de 2020

LES 3 ERRES.


Hui vaig a presentar-vos el nostre relat digital.
La veritat que fer una pràctica així en les condicions que estem vivint no es tara fàcil, però bé, el meu equip i jo hem aconseguit adaptar-nos.

El nostre relat digital tracta un tema de molta importància actualment, aquest és" el reciclatge". Hem elegit aquest tema, perquè pensem que no es tracta com es deuria a l'escola i volíem donar-li l’èmfasi que es mereix. 
Personalment, pense que s'ha d'ensenyar des de xicotets al nens a cuidar el medi ambient, ja que aquest es la nostra casa i hem de saber mantenir-la neta. 

La tècnica que hem emprat ha sigut " Stop Motion", ja que ens pareixia original i així cadascú podia fer les fotografies i a l'hora de muntar-lo quedaria coherent.  José i jo ens vam encarregar de fer les fotografies i Vero i Juanjo de editar el vídeo. Des de el meu punt de vista vam aconseguir el que volíem, un vídeo concís on es plasma la idea del reciclatge.

Deixe el vídeo, pero a que el pugueu gaudir.



No hay comentarios.:

Publicar un comentario